[LUGOS] bandwidth bonding

Grega grega at britva.eu.org
Sun Oct 14 15:34:46 CEST 2001

hum... v mojem primeru pridem tako s kablom kot z ADSLjem do siola (kabel na
tele-tv)

zdaj pa verjetno izjava, zarad katere se bo marsikateri smiley napisal :)
recimo, da dobiti dva kabelska modema oz. prikljucka (na dveh lokacijah, pri
istem ponudniku) ni problem.
oba modema imata za sabo LAN.
Ce se ta dva LANa med sabo povezeta, bi se teoreticno nekako dalo tudi
"zdruziti" bandwidth obeh modemov?

Ce je omejitev na kablu download 1Mb/s, bi s to "zdruzitvijo" lahko dobil
hitrost recimo 2Mb/s? :)

hvala!

Grega

> Once upon a time, say on Sun, Oct 14, 2001 at 02:56:41PM +0200,
> Grega sat down and thought...

> BACP deluje zgolj na ISDN in je zgolj temu namenjen. Torej no-go.

dinamicno dodeljevanje pasovne sirine - vklopi drugi vod sele takrat, ko je
podana zahteva za vecjo pasovno sirino od prvega)