bandwidth bonding

Grega grega at britva.eu.org
Sun Oct 14 14:56:41 CEST 2001

Zivjo!

Zanima me, ce je ze kdo kdaj razmisljal (morda celo usposobil) o zdruzitvi dveh kabelskih povezav oz. kabel+adsl v eno logicno povezavo?

nekaj sem bral o protokolu bacp (bandwidth allocation control protocol)

bi bila stvar mozna s tehnologijo za zdruzitev dveh ISDN kanalov?
samo tu je problem: dve ISDN liniji logicno zdruzi ze modem, pri cable+adsl pa bi bilo treba "zdruziti" dve mrezni kartici.

morda MLPPP (multi-linkPPP)? samo baje je bacp novejsi protokol (omogoca dinamicno dodeljevanje pasovne sirine - vklopi drugi vod sele takrat, ko je podana zahteva za vecjo pasovno sirino od prvega)

any ideas?

Hvala!

Grega Lebar