[LUGOS] Projekt LISA

VODOPIVEC DAMIJAN damijan.vodopivec at hit.si
Fri Oct 12 10:15:22 CEST 2001

Moj mail se ne direktno nanasa na projekt LISA, ker ga tudi ne pozna toliko,
da bi ga lahko komentiral.

Bolj zanimiva se mi zdi ideja, ki se je pri meni zelo dobro obnesla v
praksi. Gre za instalacije UNIX-ov (konkretno HPUX in SCO).
Ker zadeve izvajam kar pogosto sem si pripravil nekaj skript in tarov, ki
jih uporabim po izvedeni default instalaciji OS-a. Skripte poskrbijo za
dokoncno konfiguriranje in doinstaliranje "mojih" zadev na masino.

Mogoce bi bilo smiselno pripraviti taksne zadeve za razlicne instalacije
Linux-ov (web server, firewall, fileserver, slo workstation,...).
Torej opis samega postopka instalacije ( kaj moras izbrati pri instalaciji)
in nato se nek "install.sh", ki skonfigurira in doinstalira orodja za to
specificno instalacijo - pri tem seveda lahko zahteva od uporabnikov, da mu
kaksne informacije tudi vpise.

lp,
Damijan