[LUGOS] Projekt LISA

Rok Papež rok.papez na kiss.uni-lj.si
Čet Okt 11 19:50:47 CEST 2001

Zivjo!

On Wednesday 10 October 2001 20:48, Luka Komat wrote:

> Sicer nisem preprican ali je ta projekt se vedno v teku, ampak jaz imam
> nekaj...

Projekt se nahaja na naslovu:
http://lisa.lugos.si

Vse pripravljeni paketki razen postfixa so uporabilni.

> danes sem ucitelju za racunalnistvo na nasi soli rekel za ta projekt in je
> bil navdusen, ter mi narocil narediti prezentacijo tega projekta.

Super. Kar te zanima me kar vprasaj. Za zelo kratek povezetek pa pripenjam
summary projekta.

> v bistvu ne vem kako bi zadevo predstavil...

Poglej si web site, summary in kar te bo zanimalo kar vprasaj.

--
best regards,
Rok Papež.

Sestavni deli projekta so:
- dokumentacija o postavitvi streznika
- primeri konfiguracijskih datotek
- priporocila glede varnosti
- prikrojeni programski paketi kjer je to potrebno

Ciljna publika:
- Ucitelji racunalnistva na srednjih in osnovnih solah
- Manj izkuseni vzdrzevalci manjsih LAN omrezij

Zahtevano predznanje:
- anglescina
- uporaba interneta
- osnove dela pod UNIX operacijskim sistemom

"Lisa" streznik vsebuje sledece servise:
- DHCP - samodejno nastavljanje odjemalcev
- DNS - preslikava imen/IP stevilk
- SMTP - prenos poste po internetu
- POP3 - dostava poste odjemalcem
- Samba - skupna raba datotek Windows in Unix
- Apache - spletni streznik
- Squid - Spletni posrednik za pohitritev dostopa
  in razbremenitev povezave v internet

e-mail: lisa na lugos.si
e-mail: rok.papez na lugos.si
dopisni seznam: lugos-list na lugos.si

Dodatne informacije o seznamu lugos-list