[LUGOS] Projekt LISA

Damir Dezeljin Programing na nib.si
Čet Okt 11 22:32:49 CEST 2001

Heh ... eno prezentacijo sem jaz naredil ... ce ti rabi in ce jo kje
najdem ti jo posljem, sicer pa mislim da se bo tudi Rok kaj oglasil <<
hehe mogoce imas backup???

Ala ... grem oddat diplomo.

Lp,
Dezo

-----Original Message-----
From: Luka Komat [mailto:luka.komat na guest.arnes.si]
Sent: Wednesday, October 10, 2001 8:48 PM
To: lugos-list na lugos.si
Subject: Re: [LUGOS] Projekt LISA

Yo!

Sicer nisem preprican ali je ta projekt se vedno v teku, ampak jaz imam
nekaj... danes sem ucitelju za racunalnistvo na nasi soli rekel za ta
projekt in je bil navdusen, ter mi narocil narediti prezentacijo tega
projekta. Prosim pa vas za trenutne update glede tega projekta, in ker
je to stvar vseh lugosovcev, bi prosil komentarje, pripombe,...vse je
dobrodoslo. v bistvu ne vem kako bi zadevo predstavil...

lp,L

Dodatne informacije o seznamu lugos-list