postfix problem (spet)

Branko F. Graèner branko at edico.si
Thu Nov 1 14:23:28 CET 2001

nekoč sem tukaj že jamral glede postfixa, ker se nisem imel časa s tem
ukvarjati, sem nahitro nainštaliral qmail, pa je bilo.

zdaj bi pa zadevo zares rad postavil, tako kot se šika...

torej:

slackware 8.0
kernel 2.4.12 brez patchev
dve mrežni, povezava v svet preko pppX
postfix 20010228-pl05

simptomi: brez problema pošlje pošto na katerikoli lokalni naslov, ne more
pa poslat pošte na katerikoli drug poštni strežnik. iz logov:

Nov  1 14:07:21 frost postfix/smtp[14290]: connect to
mx1.domain.org[xxx.xxx.xxx.xxx]: Connection timed out (port 25)
Nov  1 14:10:30 frost postfix/smtp[14290]: connect to
mx2.domain.org[xxx.xxx.xxx.xxx]: Connection timed out (port 25)

mx1 in mx2 sta sigurno dostopna in se da nanju povezati. edina stvar, ki jo
imam v firewallu je:

/usr/sbin/iptables -t nat -A POSTROUTING -s xxx.xxx.xxx.0/24 -o ppp+ -j
MASQUERADE

wtf?

brane