[LUGOS] e-mail forward

Andrej Mršek andrej.mrsek at amis.net
Wed Nov 7 12:26:42 CET 2001

Zdravo !

Kako vlečeš pošto k sebi? S fetchmail-om? Ali imaš registrirano domeno?
Če prav sklepam imaš računalnik z dial-up povezavo (verjetno s povezovanjem na
zahtevo) na Internet, registriano domeno, imenujmo jo npr. tvojadomena.si,
poštni strežnik na netu je za to tvojo domeno pri tvojem ISP-ju.
Če imaš to, lahko napraviš to kar sprašuješ - navodila so na naslovu:

http://www.linuxgazette.com/issue45/pollman/mail.html

Nastaviti si boš moral:
DNS (Bind)
MTA (Sendmail)
POP3 ali IMAP (za dostop do pošte)
Fetchmail (za vlečenje prihajaoče pošte od ISP-ja)
Vse skupaj skombinirati z dail-up skriptami (recimo da startaš fetchmail in
pošiljanje pošte s sendmail-om v ip-up.local)

Če boš imel težave - verjetno jih boš imel, ker jih s Sendmail-om in bind.om ima
večina pa vprašaj. Ko si boš tako poštimal distribucijo pošte pa ti bo to
forwardanje in vse ostalo delalo b.p.. Pa še amavis si lahko omisliš, ...

P.S. Ko se se tega prvič lotil sem se natančno držal navodil in mi je takoj
delalo (še na out-of-the-box distribuciji RH 6.0) - torej beri natančno in
pazljivo in ne kopiraj nastavitev kar direktno v konfiguracijske datoteke.
Potrudi se, da boš razumel vsebino in pomen nastavitev. Potem pa si izdelaj še
dokumentacijo.

Lep pozdrav, Andrej M.