[LUGOS] Samba ...

Borut Kurnik borut.kurnik at ADD.SI
Wed Nov 7 11:38:32 CET 2001

Halo!

V smb.conf se zato lahko uporabi parameter    create mask    oz.  create
mode  , ki je na service levelu (logicno, da ga lahko postavis za vsak
service posebej),
postavi pa protekcije datotek, ki jih uporabniki kreirajo.

primer    create mode = 0777

Upam, da bo v redu, ce ne, pa se oglasi...

Borut

-----Original Message-----
From: Davor Guttierrez [mailto:lowcrash at amis.net]
Sent: Wednesday, November 07, 2001 11:21 AM
To: lugos-list at lugos.si
Subject: [LUGOS] Samba ...

Hi

Mam en problem s Sambo. Problem pa je sledec. Imam en server z RH7.2 in
Samba serverjem. Imam Win 95 in Win 98 client masine, ki se mi prijavljajo v
domeno od Sambe, tam se potem izvede logon  skripta, ki mi mapira diske,
pososodbi Sophos Sweep ipd. Na Linuxu imam kreiranih 10 userjev, ki
prijavljajo v sistem preko Win 9x racunalnikov.

Problem pa je, ko mi user UserA posname file v direktorij do katerega imajo
vsi dostop za branje in pisnje in hoce odpreti UserB to isto datoteko, jo
lahko odpre samo za branje, kar je po eni strani tudi logicno. Kako bi pa
lahko naredil, da bi jo lahko odprl tudi za pisanje? To pa rabim zato, ker
recimo v tej firmi oz. casopisni hisi novinarji pisejo clanke, jih snemajo
na skupni disk in potem jih lektor preglejuje in popravlja.

Upam, da je to kolko tolko razumljivo napisano.

LP,

Davor