[LUGOS] solski cybercaffe

Ales Kosir ales.kosir at zaslon.com
Tue Nov 6 18:34:08 CET 2001

> Rad bi da laufa samo en web browser. A je prejle omenjena "Kiosk" varianta
> dobra rec, ali priporocate kaksno drugo? Ravnokar sem nastimal Wmaker in
> Netscape4x, vendar dela strahotno pocasi.

Kot brskalnik je za 16 MB polnilnika Netscape predebel. Poskusi z Opero:
http://www.opera.com/ Meni deluje na 12 MB. Pri velikih slikah in grafiki je
seveda pocasna, a tedaj lahko nalaganje grafike izklopis. A tudi v MS
Windows na takih straneh ne bos bolje zvozil...

"All desktop versions of Opera 5 are free!" Razlicico brez oglasov pa moras
kupiti. Opera _ni_ GPL!

Lep pozdrav,
Ales