[LUGOS] IP traffic monitoranje.

Tomaz Zupan tomaz.zupan at orpo.si
Tue Nov 6 15:08:11 CET 2001

bw_acct lahko pobira accounting za vse vse hoste, ki gredo na intrnet preko
njega. Le malo si bos moral popraviti privzete nastavitve. Verjetno bo
zadosti ce bos v firewall.iptables.acct.start in .stop  $IPTABLES -A INPUT
... in  $IPTABLES -A OUTPUT ... spremenil v $IPTABLES -A FORWARD ... Na
zacetku teh skript dolocis range za IPje, ki te zanimajo in za katere bos
potem dobil podatke.

LP, Tomaz Zupan
ORPO,d.o.o.,Kranj