Backup streznik na drugem omrezju

tcpip at email.si tcpip at email.si
Tue Nov 6 14:44:52 CET 2001

Zivijo,

imam streznik A, ki je na omrezju 1 in streznik B, ki je na omrezju 2.
Ko izpade streznik A, bi rad, da takrat DNS kazalci kazejo na streznik B, ki bi
ga nadomestil. (Bistvene so spletne strani)

Domena je .si, do obeh streznikov pa imam root dostop.

Hvala za kratke odgovore oz. napotke kam se obrniti.
Ali je mogoce ze kdo to realiziral pod domeno .si ?

-TCPIP

P.S.: to sem ze poskusil in sicer tako, da sem dal primary A in secondary B,
ter nastavil www kazalce pri A na A in pri B na B, vendar ne vem po kaki poti
se clienti odlocijo od koga bodo jemali informacije, saj so jih vcasih vzeli od
B tudi ce je bil A dosegljiv.