[LUGOS] regexp

Ales Smrdel aless at nikita.fri.uni-lj.si
Tue Nov 6 14:19:37 CET 2001

> ja, \xhh je specialen znak (the ASCII character corresponding to 2 hex
> digits hh. - nisem prebral, kar bi moral :-) tudi ce se v vi premikam
> po datoteki, kurzor preskoci \x9.
> te znake dobim v html dokumentu, napisanem v windows-1250, ki romajo
> na 8859-2 Apache, kar pa ni glih OK. bom moral pogruntat eno drugo
> pot.
> lp

Hja, po moje ni treba. Enostavno reces cat <tvoj_fajl> da ti izpise
tvojo datoteko na terminal, nato pa se z misko sprehodis prek tega
znaka (seveda mocno stiskas LMB), da si ga zapomnis, potem pa
vstavis ta znak v ustrezno polje ukaza sed in normalno delas
naprej s sed-om (aja, zna se zgoditi, da bos moral po ukazu cat
terminal resetirati)

lp aless