[LUGOS] IP traffic monitoranje.

Tomaz Zupan tomaz.zupan at orpo.si
Tue Nov 6 12:47:25 CET 2001

bw_accounting .
http://www.linespeed.net/index.php?page=project&item=bw-acct

LP, Tomaz Zupan
ORPO,d.o.o.,Kranj

----- Original Message -----
From: "Martin" <martin at amadej.si>
To: "Lugos list" <lugos-list at lugos.si>
Sent: Tuesday, November 06, 2001 12:41 PM
Subject: [LUGOS] IP traffic monitoranje.

> Zanima me ce kdo pozna (ali je sam ze razvil) orodje s katerim bi lahko
ugotovil kolicino prenesenih podatkov (npr. v MB) na dolocenem intervalu.
> ...tole nisem najbolj napisu zato bom raje kar problem opisal.
>
> Imam Linux 2.4.* streznik z iptables, ki sluzi za izhod (kot gateway)
lokalnemu omrezju (2 mrezne). Rad bi program, ki bi tekel na tem boxu in bi
belezil koliko MB prometa (ven in/ali not) so naredili posamezni uporabniki
znotraj lokalnega omrezja. Fino bi bilo ce bi lahko sesteval promet tu za
dolocene klase IP-jev znotraj omrezja, recimo za 10.10.10.* in za 10.10.20.*
posebaj.