[LUGOS-SLO] Radio 1: Infos

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Sat Nov 3 15:30:43 CET 2001

	Hojla!

On Fri, 2 Nov 2001, Roman Maurer wrote:
> Ali zna kdo ta del oddaje pretvoriti v MP3 ali WAV ali OGG?  Dovoljenje
> za objavo imamo, problem je le tehničen.

Zaenkrat sem ta del oddaje pretvoril v .vaw, .mp3 in .ogg bom naredil v
kratkem. 32 in 64 kbps mono bo v redu?

----------------

še tehnični dodatek:
Za predvajanje sem uporabil RealPlayer8 in v alsamixerju nastavil capture
na PCM (to naredi digitalno(!) povezavo med zvočnim izhodom in zvočnim
vhodom) in posnel z arecord.

Res je, da sem ob prvem poskusu dobil:
xrun!!! (at least 253.739 ms long)
xrun!!! (at least 394.614 ms long)
xrun!!! (at least 716.623 ms long)
xrun!!! (at least 331.085 ms long)
xrun!!! (at least 354.642 ms long)

in ko sem poslušal posneti material je res Andreja vmes parkrat zmanjkalo.
Potem sem nastavil lowlatency (jedro 2.4.7 + Andrew Morton ll), ki je
sicer preveden v jedro, vandar ni vključen sam po sebi.
Drugič je šlo zajemanje brez težav in izgubljenega signala.

Pa srečno,

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -