[LUGOS] Disk

Jernej Simončič jernej.simoncic at guest.arnes.si
Fri Nov 2 22:44:18 CET 2001

Hello Mitja,

2. november 2001, 22:19:41, you wrote:

M> Imam problem z diskom 40GB. Linux ga noce spoznati...
M> Uporabljam RH7.1.

M> Kako lahko uporabim tako celik disk za Linux?

Ali ti sploh ne najde diska, ali ne moreš narediti particij?
Preko česa imaš priklopljen disk (če je preko ATA100 kontrolerja, je
možnost da ga Linux še ne podpira - poglej za driverje na
proizvajalčevi strani).

Jernej Simoncic, jernej.simoncic at guest.arnes.si
http://www2.arnes.si/~sopjsimo/
ICQ: 26266467

The more you advertise that you have 24 hour service, the more
security guards and insomniacs will call you in the middle of the
night with requests for price quotations.
       -- Seventh Business Maxim