pine + qmail patch

rok lugos at s-je.sik.si
Thu Nov 1 21:09:21 CET 2001

hej ludi moji! madona ze dolg nism na to listo pisal, bi ze pozabu da sm
na njej, ce me nebi vsak dan zasipovali s pismi ;)
torej... recmo, da mam qmail(maildir) na eni masini. pa uporabljam qmail.
zdej pa qmail dela, ce namesto /var/spool/mail/user uporabljam ali pop3
(sux, ker se ze prebrani maili oznacujejo ob vsaki povezavi, da so
neprebrani) ali imap (je zlo fajn zadevca, moti me le to, da se mores
ponovno logirat, ce hoces posto prebrat). zdej pa stvar je taka...
downloadal sm source od pine-a ter en patch ki spremeni c-client (or
something, da zna brat tudi maildire). sm skompajlal zadevo, a glej ga -
zlomka, ne znam uporabit zadeve. torej naprosam kogarkoli, ki je zadevo
realiziral, da pove, kak zgleda inbox-path v pine config datoteki.

ajde ludi moji!