[LUGOS] OpenLDAP

Gregor Fajdiga Gregor.Fajdiga at select-tech.si
Thu Nov 1 20:16:47 CET 2001

A to mislis OSI reference model?

OSI model je nekaksno hierarhicno orodje za razumevanje delovanja mreze.

To je s preprostimi besedami, model po katerem lahko spremljas paket
od najvisjega layerja (Application) pa vse do fizicnega nivoja (elektricnega
signala).

Poglej si kaksno literaturo na to temo. mogoce kaj pise v TCP/IP Redbook-u
od ibm-ja, pa se zastonj je.

http://www.redbooks.ibm.com

mej se lepo,

Cookie.