[LUGOS] Export ADSL dinamicniega IP naslova

Aleksander Kmetec alex at spletzone.com
Fri Nov 30 18:37:04 CET 2001

Jaz bi zadevo res(il z DynDns ali c(em podobnim. Na dyndns.org dobis( lahko
naslov tvojhost.dyndns.org, za updatanje IPja pa lahko uporabis( kakega
od client programov za linux, ki se ga tudi da tam uploadat. Tako lahko
vedno dostopas( do rac(unalnika preko tvojhost.dyndns.org

kako zanesljiva je zadeva, pa z(al ne vem

lp
alex