[LUGOS] 2 zunanja IP-ja...

matej at pohorje.net matej at pohorje.net
Fri Nov 30 13:26:12 CET 2001

Recimo da zaenkrat pozabim na maskerado in zelim samo usposobit masino, tako
da lahko imam "aktivni" obe povezavi (adsl in staticni IP).

Na eth0 imam obesen ADSL modem
na eth1 imam lokalno omrezje
na eth2 imam staticen IP.

Default gateway je nastavljen na eth0 (oz. ppp0). Ping in traceroute iz masine
delujeta ok. Ni pa mozno pingati masine (iz zunanjega sveta) na staticni IP
(eth2). Ce napravim traceroute od zunaj na ta IP, dobim zadnji odziv iz
routerja pred staticnim IP-jem, od same omrezne kartice pa ne. Le-to razumem
tako, da paket sicer pride do omrezne kartice, nazaj pa ne zna. A se motim?
Kaj lahko napravim da bo paket znal priti tudi nazaj?

Poskusal sem tudi dodati staticno routo za zunanje omrezje (od koder testiram
vso stvar) moji masini, ampak se nic kaj dosti ne spremeni. Traceroute od
zunaj se vedno ne deluje. Ce pa iz masine napravim trace route na to zunanje
omrezje, pa dobim odziv od prvega routerja, dalje pa ne. Najbolj zanimivo pa
je, da v tem primeru (ko mi ne uspe traceroute napraviti) ping deluje.

Vesel bom vsaksnega nasveta kaj narobe delam oz. kako se naj zadeve lotim.

Matej

p.s. Najbolj zanimivo je, da imam podobno konfiguracijo nekje drugje ze v
delujocem stanju, edina razlika je razporeditev omreznih kartic (tam imam na
eth0 staticen ip, in na eth2 ADSL). Ampak zaporedje omreznih kartic verjetno
nimam nobenega vpliva, kajne?