[LUGOS] strange dns

Borut Mrak b at aufbix.org
Thu Nov 29 23:05:02 CET 2001

On Thursday 29 November 2001 19:12, Ljubo Brglez wrote:
> Drug root? Samo jaz imam dostop do masine s primary DNS.

Aha...no vcasih ga ima se kdo. Anyway, zakaj ti zjutraj ni delalo zdaj
vemo, zakaj pa sekundarec ne pobere novih podatkov pa se ne.

> Nov 29 18:55:07 fast named[21821]: Sent NOTIFY for "kreit.si IN SOA"
> (kreit.si); 1 NS, 1 A
> Nov 29 18:55:07 fast named[21821]: Received NOTIFY answer from
> 195.246.1.230 for "kreit.si IN SOA"

ns1.perftech.si je ocitno zacutil tvojo brco, ce ne naredi AXFR-a po
kaksni uri, potem poklici tvojega providerja, naj preverijo kaj je
narobe.

> V firewall logu ni nobenih 'input DENY' vrstic povezanih z DNS.

Pazi, za AXFR se uporablja TCP port 53, ne UDP. Prav tako se uporablja
TCP povezave, ce je v reply-ju vec podatkov kot jih pase v en UDP paket.

Poizkusi naredit zone transfer z ene druge masine, do katere imas
dostop. Ce se zmeniva privatno ti lahko to stestiram tudi jaz.

Borut
b at aufbix.org