[LUGOS] strange dns

grega gk at podgana.net
Thu Nov 29 19:13:00 CET 2001

ojla,

sem si s podobnim problemom nekoc razbijal glavo. cist brez veze.
problem je v tem, da primarc enkrat ni dosegljiv oz. je bil vprasan
sekundarc (in je tudi odgovoril), sekundarc je pa narobe nastavljen.
zato ti ping na lokalni masini tudi vedno dela, ker le ta vedno vprasa
primarca.
za drugo vprasanje pa zal nimam tako trivialnega odgovora.

lp,

grega.