[LUGOS] ADSL, pppoe, SIOL drop IP every X-hrs, static IP, tunnel

bostjan tursic seznami at tursic.org
Thu Nov 29 16:13:41 CET 2001

On Thursday 29 November 2001 14:31, Rok Krulec wrote:
> Cilj vsega je, da obdrzim pokonci session, v primeru, da downloadam kaksen
> ogromen file, katerega download > casa ko SIOL zamenjuje IP-je.

jah, sem klical na siol, IPji se zamenjujejo na 24ur.  Sepravi ppp seja zdrzi
24ur od vzpostavitve..
To mislim, da ubistvu nebi smel biti vecji problem ali pac..

Mislim, da VPN preko ppp,ssh, nebi dol padu ob zamenjavi IPja, ce takrat tudi
vpn se enkrat skonektas. (sej VPN ipji bi bli isti, ssh bi se pa se enkrat
skonektu pac z drugim..)

Bostjan