[LUGOS] ADSL, pppoe, SIOL drop IP every X-hrs, static IP, tunnel

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Nov 29 15:38:54 CET 2001

On čet, 2001-11-29 at 15:19, Iztok Saje wrote:

> Ni povsem res. Ce bi bilo res, ne bi rabili TCP: TCP je narejen samo zato, ker
> se obcasno kak okvir izgubi, zaide, pride v cudnem vrstnem redu itd.

ja imaš prav.
tcp 'povezava' velja za aplikacijo za stabilno. kar pomeni da vse kar
gre na enem koncu notri _mora_ na drugem koncu ven. če karkoli
permanentno zmanjka, potem tcp konekcija pade in konec.

Seveda se lahko delajo retransmittioni itd.. ampak če delaš en tak
tunnel ne moreš računat na to, da se bosta klienta na obeh straneh
obnašala tako kot bi si želel kar se tiče timeoutov...
vprašanje je kako velike retransmission queue imajo tcp stacki, pa
retransmit timeoute...

nekdo je govoril o izkušnjah z odklapljanjem od statičnih ipjev preko
pppja.. imel sem iste izkušnje.. irc mi je delal velikorat po reconnectu
kar naprej
http://www.ibiblio.org/pub/docs/rfc/rfc793.txt

 The timeout, if present, permits the caller to set up a timeout
        for all data submitted to TCP.  If data is not successfully
        delivered to the destination within the timeout period, the TCP
        will abort the connection.  The present global default is five
        minutes.

potem imaš tu še
MSL
          Maximum Segment Lifetime, the time a TCP segment can exist in
          the internetwork system.  Arbitrarily defined to be 2 minutes.

> Torej TCP poskrbi, da zveza tece: zal avtorji niso pomislili,
> da bo njihovo delo nekoc celo nek Siol zlorabljal.

ja

Lep Pozdrav
Andraž Tori