[LUGOS] hotplug

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Nov 29 12:40:06 CET 2001

On čet, 2001-11-29 at 11:21, Branko F. Gračner wrote:
> oj...
>
> zanima me, kako je s hotpluganjem diskovja (ide, scsi),  ter pci kartic na
> linux platformi, seveda na hardveru, ki to podpira.
>
> je to že v navadnem kernelu, je treba patchat, ali to ne obstaja sploh?

scsi fake hotplug na napravah, ki tega sicer ne podpirajo dela super

napises echo "scsi add-single-device 0:0:4:0" >/proc/scsi/scsi, ko nekaj
priklopiš (vedet moraš pravilni host, channel, id in lun...

preden odklopiš napišeš echo "scsi remove-single-device 0:0:4:0"
>/proc/scsi/scsi ... in voila

pri odklopih sem odklapljal tudi že 'kar tako', pa ni bilo večje škode
... nisem opazil niti da bi se bus resetiral, je pa pametno da prej
umountaš :)

aja to sem delu z ibmjevimi diski, hpjevim skenerjem in nikonovim
skenerjem, pa scsi kontrolerji iz družine AHA2940... za ostale naprave
ne wem

LEp Pozdrav
Andraž Tori