[LUGOS] ADSL, pppoe, SIOL drop IP every X-hrs, static IP, tunnel

Alesh Mustar alesh at domenca.com
Thu Nov 29 10:09:51 CET 2001

Staticen IP pride 50.000 sit na mesec + DDV. Vkljucuje pa 8 IP stevilk.
Btw ne kupujem to zase kot za navadnega smrtnika ampak za podjetje, kjer
smo trenutno na 128K ISDN liniji (drugi kanal je dinamicen) in je
strosek 58k sit na mesec ful manjsi od trenutnega, tako da se nam vec
kot sigurno splaca.
Staticen IP je obvezen zaradi lastnega mail streznika in nacina
poslovanja MP.

A.