[LUGOS] ADSL, pppoe, SIOL drop IP every X-hrs, static IP, tunnel

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Thu Nov 29 10:07:59 CET 2001

Se pravi, ce prav razumem:

postavim pptp tunnel, ki uporablja pppd. Ce se povezava prekine, tunnel
pade in sessioni se zgubijo.

To pomeni, da bi moral popatchat pppd in sicer tako, da bi zadrzal vse
sessione do naslednjega logina istega userja in jih ob novem connectu
nadaljevati. Jasno, popatchane bi morale biti obe strani pppd-ja na
tunnelu.

Ali sem mogoce kje zablodu v nasprotju z logiko ?

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 29.Nov 2001 @ 10:04 CET
Public GnuPG key @ http://rok.fpp.edu/pgp.key