RE: [LUGOS] 3com / usr 'telekom' ISDN Pro TA na USBju, zadnjič. | +mala make bzImage težavica

Žiga Dolhar ziga.dolhar at amis.net
Wed Nov 28 19:07:07 CET 2001

Pozdrav!

> 1. Glede wvdial pošlji wvdial.conf da vidimo kaj caras.

Pripeto. Gre za popolnoma 'nov' .conf, sem prejšnjega zbrisal ter
jovo-na-novo 'namestil' modem. Sem v YaSTu (1) pod PPP modem
'autodetectal'. Sem poskusil tudi z 'Stupid Mode' na 1, pa ni delal oz.
je bilo enako kot prej.

> 2. kinternet ? what's that?

Kot sem uspel ugotoviti, le user interface za wvdial.

> 3. v kernelu si verjetno nekaj zamutil pod "network device support",
> nekje imas
> nekaj prevec obkljukano...

Sem poskušal, mi še ni uspelo najti. Bom že nekako :-). Sicer pa je
pomembnejše, da spravim k delovanju modem, saj je brez interneta Linux
skoraj neuporaben... Oz. hudičevo nepraktičen. Hvala bogu, da mam Okna
;)

Wvdial.conf pripet.

Hvala in lp, Žiga