[LUGOS] 3com / usr 'telekom' ISDN Pro TA na USBju, zadnjiè. | +mala make bzImage te¾avica

Gasper Romih romih-gasper at siol.net
Mon Nov 26 23:26:26 CET 2001

-----Original Message-----
From: ®iga Dolhar [mailto:ziga.dolhar at amis.net]
Sent: Monday, November 26, 2001 10:27 PM
To: lugos-list at lugos.si
Subject: [LUGOS] 3com / usr 'telekom' ISDN Pro TA na USBju, zadnjiè. |
+mala make bzImage te¾avica

Pozdrav listi.

Naj se malce osornega naslova v zadevi ne vzame preveè resno, dejstvo je
le, da mi, ubogemu Linux-lamerju ¾e od maja ni uspelo spravit omenjenega
modema, ki ga Telekom (je) ponuja poleg svojih ISDN paketov ter naj bi
bil zato po mojem obèutku dokaj 'popularen' v Sloveniji, po mo¾nosti
tudi med èlani Lugosa.

Te¾ava:

Modem ima te¾ave pri povezovanju. Bolje reèeno: log wvdiala/kinterneta
se sestavlja nekako takole:

- init
- dialing
- WAITING FOR CARRIER

Tukaj se lahko zgodi naslednje:

99 % mo¾nost: NO CARRIER DETECTED

1 % mo¾nost: CARRIER DETTECTED .. Connected :].

Traja lahko do nekaj minut, da se pove¾e -- z vsakim klicem mi Telekom
raèuna, tako da zapravim nemalo tolarjev samo zato, da v eni minuti (ali
nekaj sekundah) poberem maile. Tudi sicer je stvar zelo zoprna, naporna.
Kako se to pozna na Telekom raèunu? Uh. 20.000 sit namesto 10.000 sit.
Neprijetno.

Za vzpostavljanje povezave uporabljam kinternet oz. vwdial, Suse Linux
7.2 pro, poskusil sem z kerneli 2.4, 2.4.4, 2.4.13. Slednji je bil
in¹taliran it SuSEjevega RPMja.

Pomoè! Prosim inu hvala!

--

Make bzImage te¾ava

Kot omenjeno, sem Linux-lamer. Tega mi ne zamerit, morda bom nekega dne
Pingvin kot onih pet iz knjige Linux z namizjem KDE :]. Morda, nekoè.
Morda. Torej, ¾elim 'in¹talirat' nov kernel, 2.4.14, enake probleme sem
imel z prej¹njimi, zato sem se polastil RPM razlièic. Ne me tepst.

Moj postopek:

Make oldconfig / ok

Grem v kcontrol kot root, odprem ustvarjeni .config [/usr/src/linux, ki
je predhodno zlinkan na novi /usr/src/linux-2.4.14/], dodam ACM podporo
za USB. (Advanced Communication Devices, se mi zdi). Shranim -- kcontorl
pravi, naj 'napravim dep'. Enako veleva readme od kernela.

Make dep / ok

Make bzImage / ni ok.

Kompajlanje kernela gre nekako tako
make menuconfig ali xconfig ali pa samo config
Ko uredis vse v menuju shranis nove nastavitve nato pa

make dep clean bzimage (bzlilo)

Za zgoraj omenjeno napako sem se pa ze jest z....l in je nisem resil

Lp Gasper