[LUGOS] SCSI in X Window v raznih linuxih

Ales Smrdel aless at nikita.fri.uni-lj.si
Mon Nov 26 09:00:30 CET 2001

> [...]
>
> Zdej bom probu Mandrake, ki je baje precej user friendly, glede Slacka sem
> pa malo skepticen, ker to ni ravno UF distribucija, ne? Pa mal me moti to,
> da bi lahko poganjal samo Slack in nobenga drugega linuxa.
>
> Zdej sem probal ze 7 (sedem!) razlicnih linuxov in od tega so delal stirje,
> muLinux po tem ko sem mu onesposobu scsi driver in noben ni delu z X.
>
> Martin hvala, ce ma pa se kdo kaksno idejo, al pa ce ma kdo to graficno al
> pa ce je mel kdo tezave z neobstojecimi scsi-ji al pa sploh ce ma kdo isto
> konfiguracijo kot jaz :) naj mi prosim pomaga.

Se mi zdi, da je problem v tem, da ta kartica ni podprta v XFree86
(glej http://www.xfree86.org/cardlist.html). Mogoce lahko pogledas,
ce obstaja kaksen driver mimo teh tu opisanih na mrezi.

> P.P.S: Pa se to, v susetu sem med instalacijo lepo igral pacmana v cisto
> spodobni grafiki, pol se pa nalozi pa nic od tega?!?

Zelo verjetno je po defaultu startal kaksen 640x480 8 bitni nacin, za kar
pa predvidevam, da ti verjetno ne zadostuje. Ce pa ti, pa lahko poizkusis
z genericnim VGA driverjem (8 ali pa 16 bitnim; XF86_VGA oz X86_VGA16).

LP aless