[LUGOS] SCSI in X Window v raznih linuxih

surasvabic at volja.net surasvabic at volja.net
Sat Nov 24 03:47:44 CET 2001

> Probaj s Slackom (8.0) in bare.i image zagnat.
> bare.i je image s kernelom brez scsi podpore,
> tako da ti ob ponovnem zagonu ne bo iskal
> scsi komponent.

Ja, hvala ampak me se zmeri zanima zakaj mi iscejo scsi oz se tm
ustavijo.Poleg tega pa suse dela (v konzoli seveda:) ).

> X-e si bos naknadno konfiguriral. Ce poznas
> svojo konfiguracijo to itak ne bo problem.
> Sicer se pa na nas spet obrni ob konfiguraciji X-ov,
> ce ti slucajno ne bo slo.

Zakaj te linuxi nimajo podpore za ATIjevo kartico, mislm a je to neka
eksotika al kaj? Suse mi je delal z neko buffer grafiko (ker sploh ni
zaznal kartice), ko sem imel X. To je ene vrste virtualna kartica al kaj?

Mal sem skepticen glede rocne konfiguracije X: ce on sam ne zna ob
instalaciji tega narest, ne vem, zakaj bi men slo bols. Po pravici povedan
se mi to ne da prevec, glede na to, da sem novinec v Linuxu. Mislm sej je
konzola kul, sam ne da se mi stokrat pisat cd pa ls pa iskat un conf file
pa un HOWTO... Pol se mi pa zazenejo X sem pa brez misi. Mislm ne me j....
Al pa zazenem SuperProbe pa vse crkne.

Zdej bom probu Mandrake, ki je baje precej user friendly, glede Slacka sem
pa malo skepticen, ker to ni ravno UF distribucija, ne? Pa mal me moti to,
da bi lahko poganjal samo Slack in nobenga drugega linuxa.

Zdej sem probal ze 7 (sedem!) razlicnih linuxov in od tega so delal stirje,
muLinux po tem ko sem mu onesposobu scsi driver in noben ni delu z X.

Martin hvala, ce ma pa se kdo kaksno idejo, al pa ce ma kdo to graficno al
pa ce je mel kdo tezave z neobstojecimi scsi-ji al pa sploh ce ma kdo isto
konfiguracijo kot jaz :) naj mi prosim pomaga.

S.

P.S.: Se najbolj pa frustrira to, da poznam ljudi, ki dajo CD not, izberejo
pakete, pocakajo da se stvar nalozi in zacnejo delat (Microsoft Linux 2002
2nd Improved Edition :))

P.P.S: Pa se to, v susetu sem med instalacijo lepo igral pacmana v cisto
spodobni grafiki, pol se pa nalozi pa nic od tega?!?