[LUGOS] Reset chainov in hkraten izpis

Gasper Furman merjasec at skavt.net
Thu Nov 22 18:00:33 CET 2001

On Thu, 22 Nov 2001, Nejc Skoberne wrote:

> Kolikor vem, so ipchains namenjeni predvsem 2.2* kernelom, 2.4* kerneli pa
> imajo nov sistem - netfilter ali iptables po domace. Tako da ti
> priporocam, da presedlas na iptables ker so te narejene za delo z 2.4
> kerneli. Ce bos imel spet kake tezave, povej.

Ja sem dal gor iptablese, pa dela. Torej je nekaj narobe z ipchainsi in
2.4. Kakorkoli ze, tablesi so boljsi in omogocajo celo to, da lahko
resetiras po en chain in ne tako kot pri ipchinsih, kjer (naj bi) lahko
samo vse ali nic.

Lep pozdrav,
        Gasper Furman
--
Those who make peaceful revolution impossible will make violent
revolution inevitable.