openoffice se enkrat

ratko-lugos at kramfid.org ratko-lugos at kramfid.org
Mon Nov 19 23:27:58 CET 2001

Ko shranjujem v OO 6, mi priblizno 3x shrani ok, enkrat pa cel zmrzne in
ga nic vec ne zbudi. to se ne bi bilo tako hudo, ampak on tudi zbrise (??)
fajlo v katero snema dokument, tako da sem zgubil ne samo kar sem v tistem
trenutku napisal pac pa tudi kar celo datoteko.

drugace pa je OO zelo ok (ima vse kar potrebujem) in bi ga rad zacel
uporabljat (ce se da kako izogniti temu, seveda). zanima ali ima se kdo
podobne probleme z njim? naj raje probam s starofficom?

hvala,
ratko