[LUGOS] zahtevnost gesla

Borut Mrak b at aufbix.org
Sun Nov 18 18:20:13 CET 2001

On Sun, Nov 18, 2001 at 05:47:55PM +0100, Aleksander Kmetec wrote:
> Kako lahko nastavim zahtevano kompliciranost gesla, napr. da vsabuje
> vsaj 2 številki in da ni enako kakemu od zadnjih 3 gesel? Nastvitve za
> dolžino in trajanje poznam, tega pa ne najdem nikjer. Ali je najboljše,
> da se kar lotim programiranja? :) Uporabljam RH 7.0

Pomagaj si s PAM-om.

Jaz bi v /etc/pam.d/passwd dal tole:

password   required   pam_unix.so remember=3 obscure min=6 md5

"remember=3" si zadnja tri gesla shranjuje v /etc/opasswd, "obscure"
pa  preveri, da novo geslo ni palindrom prejsnjega, ima samo spremenjen
"case" crk,  prevec enostavno (ima dovolj razlicnih znakov - male, velike
crke, stevilke, locila - to isces) in da geslo ni samo zarotirano (geslo -> ogesl ali kaj podobnega)

Za vec informacij pobrskaj po dokumentaciji PAM-a. Pri meni v
/usr/share/doc/libpam-doc, pri drugih distribucijah je ime paketa
verjetno drugo.

Za dictionary checking pa moras uporabit pam_cracklib, ki ima se nekaj
drugih goodijev.

Borut
b at aufbix.org