[LUGOS] RE: Amavis - se en mali problemcek oz. nesigurnost!!!

Borut Mrak b at aufbix.org
Sun Nov 18 13:41:49 CET 2001

On Sunday 18 November 2001 12:18, Branko F. Gracner wrote:

> to je naceloma cisto ok, ce doticni program ne rabi kaksnih posebnih
> nastavitev okolja, ali pa cesa podobnega, kar pise v /etc/profile in
> v ~/.profile. v tem primeru pa izvedes kot root:

Ne, to nikakor ni OK. Zdaj ti lahko *vsak* uporabnik na sistemu pozene
amavis kot ta user in...noja...ce obstaja kaksen bug v amavisu, je
cisto mozno, da bo uporabnik tako pridobil UID antivir.

Pred kaksnim letom je nekdo vdrl v apache.org tako, da je najprej dobil
UID od webserverja (ali mysql-a ali necesa tretjega, ne spomnim se
tocno) in potem naprej roota. Vsako moznost za pridobitev dodatnih
pravic je treba zatreti ze v osnovi.

Kot root si naredi wrapper s spodnjo vsebino, ki jo je napisal ze
Branko.

> su - antivir program_ki_se_naj_pozene

To je the way to go.

Borut