[LUGOS] Kako zagnati nove programe?

Davor Guttierrez lowcrash at amis.net
Sun Nov 18 12:06:06 CET 2001

Dne nedelja 18 november 2001 11:05 ste napisali:
> Na SuSE Linux 7.2 sem naknadno instaliral ibm-ova produkta: db2 in java
> developer kit. Vendar sem naletel na velik problem; nikjer ni bliznic za ta
> dva programa, niti ne vem, kam sta se instalirala. Kako ju torej naj
> pozenem?

Poizlusi z locate ali slocate poiskati dele paketkov. PRi JDKju imaš ziher
binary java za DB2 pa ne bi vedel. Če si instaliral iz RPMja poglej v kakem
grafičnem programu za RPMje kam jih namesti, to se vidi v recimo kpackage v
KDEju in podobno tem je v GNOMEju tudi gnorpm. Sicer pa v JDKju nimaš se mi
zdi, da nobenega programčka z GUI, če slučajno to pričakuješ.

LP,

Davor