[LUGOS] Amavis antivirus

Robert Ludvik robert.ludvik at zd-lj.si
Sat Nov 17 18:26:13 CET 2001

Dne sobota 17. november 2001 17:04 ste napisali:
jaz uporabljam to varianto z dvema postfix-oma, ti pa priporocam, da
si pogledas AVP (vsaj mislim, da je to to) - v glavnem, da ti laufa
samo en postfix.
meni naveza postfix(2X)-amavis-sophos dela super ampak na ne prevec
obremenjenem strezniku (par 10 userjev istocasno), vsak vecer s
skripto povlecem nove IDE datoteke s sophos-a,...
lp