SCSI vs. IDE

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Fri Nov 16 15:00:30 CET 2001

Zivjo.

Danes se mi je v roku 9 ur v kernel logu pojavilo okoli 2700 taksnih
error msgjev:

Nov 16 06:53:45 Linostar EXT2-fs error (device ide0(3,1)):
ext2_new_block: Free blocks count corrupted for block group 10

To se je enkrat zgodilo a sem pac pognal e2fsck in je bila stvar zacasno
resena. Ampak problem je v tem, ker se je tudi nekaj fajlov na disku
pokvarilo. Disk je _NOV_ FUJITSU MPG3204AT 20GB IDE disk. Na masini je
100 userjev. A je mogoce, da se ta napaka pojavlja zaradi prevec
hkratnih dostopov do diska? Namrec vsi userji imajo vec deset megabajtne
fajle ki jih zelo zelo pogosto updatajo, rewritajo, etc. Ali je
verjetno, da bi SCSI disk to zadevo resil?

--
Nejc Skoberne
Grajska 5
E-mail: nejko at varnost.org