[LUGOS] MySQL in vecje baze >20G

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Fri Nov 16 10:06:46 CET 2001

Jaz imam na skrbi precej zajetno bazo (7GB data, 5GB index), ki sem
jo tudi testiral na razlicnih masinah in jo primerjal z Oraclom in
Postgressqlom.

Ce ne delas z tranasaction capable tabelami, je mysql pri pisanju
neverjetno hiter. V tabeli imam skoraj vse elemente poindexirane (ker
po njej veliko iscemo) in pri masivnih indexih je mysql 100x hitrejsi
od pgsql in kakih 10x od Oracla. Ce delas z transaction capable tabelami
je priblizno enako hiter kot Oracle.

Queriji, vsaj tisti, ki sem jih preizkusal, so bili priblizno enako hitri
pri vseh treh bazah.

Zavedati se je treba, da pri vseh treh bazah, kadar imas opravka z indexi, cas
pisanja narasca kot narasca velikost baze.

Je pa vse skupaj zelo odvisno od strukture baze, zato ti mocno priporocam,
da preden se odlocis, s katero bazo podatkov bos delal, vse kandidate
sprobas na necem, kar je vsaj priblizno podobno dejanskim podatkom.