(1.) SCASI TAPE & (2.) LINuX vS WINZI

Martin martin at amadej.si
Thu Nov 15 12:50:44 CET 2001

1.
Imam scsi kontroler z cipovjem: sym53c8xx: 53c875, proivajaca formac.
Kartico mi tudi kernel zazna:

$dmesg:
snip, snip---
sym53c8xx: at PCI bus 0, device 8, function 0
sym53c8xx: setting PCI_COMMAND_PARITY...(fix-up)
sym53c8xx: 53c875 detected
sym53c875-0: rev 0x4 on pci bus 0 device 8 function 0 irq 11
sym53c875-0: ID 7, Fast-20, Parity Checking
sym53c875-0: suspicious SCSI data while resetting the BUS.
sym53c875-0: dp1,d15-8,dp0,d7-0,rst,req,ack,bsy,sel,atn,msg,c/d,i/o = 0x200100, expecting 0x100
sym53c875-0: FATAL ERROR: CHECK SCSI BUS - CABLES, TERMINATION, DEVICE POWER etc.!
sym53c875-0: giving up ...
request_module[scsi_hostadapter]: Root fs not mounted
request_module[scsi_hostadapter]: Root fs not mounted
snip, snip---

Na kartico zelim prikljuciti tracno enoto:  HP SureStore DAT 24.
Enota dela (no meni ne ;-) ), kabli tudi in prikljuceno je vse kul. Sem obsolutno preprican , ket sem uporabil kabel od drugje, koder je deloval pa tudi za terminacijo sem prosil cel kup sodelavcev da preverjo.

Skratka zanima me ce je ta tracna enota ze podprta pod Linuxom in jo je kdo spravil do dela. Zelel bi tudi vse mozne hinte, tudi "zamenjaj kable" je kul hint, ceprov sem to ze storil.

2.
V sluzbi zelijo vidt kake primerjave, zakaj in kako je boljse okolje za produkcijo Linux kot M$. Sam jim sicer povem: razlika v ceni, stabilnost, etc. zeleli bi pa vidt kake "priznane" spletne strani z rezultati recimo npr. primerjave hitrosti WIN NT+IIS Vs Linux+Apache pa tudi
!!razlike oz. primerjavo stroskov vzdrzevanja!!
Full bi bil hvalezen ce bi mi kdo posredoval kako tako stran, (ki ima rezultate seveda Linuxu v prid), da bi se lazje odlocili za vecje stevilo linux produkcijskih streznikov, kasneje tudi desktop masin.

Nej se enkrat poudarim ce jim bom posredoval pozitivne podatke za Linux okolje in upravicil uporabo Linux sistemov bomo krivi za malenkost vecje stevilo uporabnikov Linux-a (recimo do 300 PC-jev in nekaj (10) streznikov) kar pa je v interesu nas vseh Linux userov.

Uf, sem zahteven.
Ze vnaprej hvala za odgovore in L.P.
-Martin