[LUGOS] Postfix SMTP

Borut Mrak b at aufbix.org
Thu Nov 15 12:10:42 CET 2001

On Wednesday 14 November 2001 18:11, Davor Guttierrez wrote:
> Kako bi najlažje nastavil, da bi mi bil Postfix SMTP server samo za
> userje, ki imajo račun na strežniku.

Odvisno kaj hoces.

Ce hoces, da postfix samo dostavlja posto s tega racunalnika drugam,
potem izkljuci smtpd (zakomentiraj vrstico v /etc/postfix/master.cf)

Ce hoces, da postfix ne bo relayal poste nikomur drugemu, bo pa
sprejemal posto za svoj hostname (in morda domeno), potem v main.cf
nastavi
mynetworks = 127.0.0.1
in to je to (ce ne spreminjas drugih nastavitev). Uporabniki na masini
bojo lahko se vedno uporabljali smtpd, ki je pri postfixu bolj
ekonomicen s sistemskimi sredstvi kot /usr/sbin/sendmail.

Borut
b at aufbix.org