[LUGOS] encrypt progy

Martin martin at amadej.si
Thu Nov 15 00:24:05 CET 2001

Ja daljsi kot je pass dalj casa bi jo po brute force
nacinu dekriptiral(probal vsa mozna gesla). Dolzina
crk gesla pa nima veze z kolk bitov ima enkripcija.
Zip ni namenjen kriptiranju, pac pa kompresiranju
zato ima presvoh enkripcijo, ce ji sploh lahko tako
recemo; rabil bi orodje explicitno namenjejo enkripciji.