[LUGOS] nepremisljen rm -rf (2)

Jure Koren jure at aufbix.org
Wed Nov 14 08:27:47 CET 2001

Once upon a time, say on Tue, Nov 13, 2001 at 02:35:22PM +0100,
Martin sat down and thought...
> Pozabil sem povedat, da imam 2.4.* kernel in ext2 particijo na kateri sem
> ponesreci izbrisal tiste datoteke.

Ker sem zelo storaste narave sem tudi sam ze veckrat
storil podobno neumnost. Najbolj pomaga, ce se hitro zaves
napake (po moznosti ko disk se vedno dela DRRRRRRR) in
pritisnes ctrl+c. Potem HITRO remountas particijo read-only
in z debugfs obicajno lahko dobis nazaj vecino ali pa vse.
Debugfs je del fstools oz. orodij ki pridejo z ext2, tako
da je vedno na voljo. Ce si dovolj neroden in rec uporabljas
nekajkrat letno, postane stvar rutina :)

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer