Mail problemi

Davor Guttierrez lowcrash at amis.net
Tue Nov 13 20:29:37 CET 2001

Hi (2)

Prvi problem se mi je začel pojavlati danes. Prijavim se kot root in mi
napiše You have new mail. Grem v pine, mutt vseeno kam in potem dobim
sporočilo "can't open inbox (pot do inboxa) not a walid mailbox format".
Zakaj je prišlo do te napake?

Za drugo napako pa sem že 1x pisal. Ko se prijavim pod enega od userjev mi
občasno, čisto naključno namesto šumnikov izpiše kvadratek. Ko grem v mc
(midnight commanderja) pa me občasno odlogira. To se mi je začelo pojavljati
pred cca. 2 tedni ko sem z up2date nadgrajeval sistem. Ne morem se recimo s
sshjem kontektat na drug sistem saj mi izpiše "You have no controlling tty.
Can't read passphrase". Če pa recimo izvršim ukaz su pa mi izpiše "bash: no
job control in this shell". Kaj za vraga se tu dogaja. In to samo pod enim
userjem. Kateri paketek bi to povzročil? Uporabljam pa RH7.1.

LP,

Davor

P.S.: Andraž danes na TVju pa si bil ok. :)