[LUGOS] apache log files

Uros Gruber uros.gruber at sir-mag.com
Tue Nov 13 09:36:45 CET 2001

Hojla,

Prvo kot prvo. Ne delaj tako kot ti napisal ampak uporabi 1 file za
vse virtualce. Kako bos locil zapise je simpl. Spremeniti moras samo
direkrivo ki ti doloci kako zgleda log format in na zacetku dodaj
mislim da %v. Potem imas pa en program v bin od apacheja, splitlog ali
nekaj takega. poglej si man, ki ti ta log file potem splita. To si
lahko das v cron ali kaj podobnega, da ti recimo vsak da nardi. Za
logiranje pa si poglej man od rotatelog, in pa se en progi je, sam se
imena ne spomnem. Drugace pa eden dela tako da rotira file glede na
velikost. Drugi pa vsaki dan naredi nov file, odvisno pac kako
definiras, lahko tudi vsak mesec.

To je najboljsi mozno nacin, ker ce mas vec hostov in vsakega v svoj
file logiras, pomeni da imam toliko socketov do filetov odprtih, teh
pa ni na pretek, sploh ce nimas kernela optimiziranega. In ti bo potem
crkvalo procese.

P.S. ko smo ravno pri logih. Enkrat sem zasledil en patch za apacheja
za logiranje. In sicer je dodal ene dodatne parametre, ki so potem
logirali porabo pomnilnika v php skripti in obremenitev procesorja oz
cas porabe procesorja. Sedaj ze to iscem cca 1 teden pa nikjer ne
najdem. A ma kdo to mogoce kje ali ve kje to dobit. Obstaja pa
100000%, ker se gledu ze sample loge in je d.best.
 Uros