[LUGOS] dostop iz interneta

Primoz Hrvatin primozh at email.si
Sun Nov 11 19:58:05 CET 2001

Dne Sun, 11 Nov 2001 15:36:44 +0100 je Primoz Hrvatin <primozh at email.si>
napisal:
> [...]

To sem tudi probal, pa ne dela, ker se najprej izvede reverse ns lookup,
kar pa dynamic dns ne more nuditi, ker je dejanski ip last ISPja in le on
lahko vpise v svojo bazo ime modema.

Tako dobim ob lookupih:
test.myhost.net (dyndns domena) -> IP
IP -> xxxprovider.modem123.isp.net

Sploh pa sem ze zacel razmisljati, ali je sploh tak access control
smiselno napravit, ker je itak nek hostname mozno preslikat v karkoli,
torej ce se nekdo loti hekat taprav dns server, v bistvu ravno tako lahko
pride na moj racunalnik. Je pa seveda ovinek vec, torej....

...resitve dobrodosle!

Primoz