[LUGOS] samba and stuff

Branko F. Gracner branko at edico.si
Sun Nov 11 19:00:58 CET 2001

> Rad pa bi, da lahko browsajo po tej masini. Se prijavi s pomocjo te
> masine in da to tudi logira, da imam pregled kdo se kdaj prijavi. Se
> pravi passwordi na tem serverju.

PDC rabis samo, kadar zelis, da se uporabnik, ki se logira na neki windows
masini, avtenticira na PDC-ju in le-ta pove windows masini, ali je
avtentikacija uspela ali ne. torej, ce se prijavi tone, z nekim geslom, se
najprej vprasa PDC-ja, ali je tone res tapravi tone in glede na to ga spusti
v masino ali ne. samo za informacijo ti pa povem, da se samba kot PDC za
windows 2000 kliente (za xp se nisem sprobal) ne obnese prav dobro. zato je
boljse dati w2k server. ko uporabnik spremeni geslo na lokalni masini, se
le-to sinhronizira na sambo.

druga varianta:
samba je samo se eden izmed serverjev/klientov v workgroupu. ko se uporabnik
prijavi v masino, se geslo ne preveri na samba masini. preveri se geslo
sele, ko se uporabnik poskusa priklopiti v sambo. ce user/geslo kombinacija
ne obstajata na sambi, windows nt/2000/xp vprasajo za geslo. windows
95/98/me tudi, vendar se ne mores prijaviti pod drugim uporabniskim imenom.
ko uporabnik spremeni geslo na lokalni masini, se le-to *ne* sinhronizira na
sambo

> Zdej kaj moram vse ponastavit, ali je potreben pdc ali ne. LAhko to
> dela kr v workgrupi.
gre.... vendar s stevilom klientov vecjim od 5 ze priporocam domenski model.

brane