[LUGOS] LAN 2 LAN preko Linux streznikov

Jure Koren jure at aufbix.org
Sat Nov 10 17:18:51 CET 2001

Once upon a time, say on Fri, Nov 09, 2001 at 05:24:24PM +0100,
Nejc Skoberne sat down and thought...
> Imam dva Linux streznika, ki se povezeta med sabo s TCP/IP povezavo.
> "Za" vsakim Linux streznikom je LAN mreza windows delovnih postaj.
> Zanima me, kako bi Linux nastavil, da bi lahko ta dva LANa med seboj
> sharala, oz. kako bi lahko delal z windows masino iz drugega LANa preko
> omrezne sosescine?

Zgolj forward ne bo dovolj, saj se windows masine ne vidijo, ce
broadcast naslov obeh mrez ni enak. Tipicno za to potrebujes nastavit
WinS streznik (to zna samba), na obeh omrezjih. Ker je to vcasih zelo
zoprno nastavljat na vseh windows masinah ti priporocam, da to resis z
dhcp. Potem ti po spremembi IP naslova pod windowsi sploh ni treba
resetirat masine :)

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer