[LUGOS] mysql in fsck vprasanje

Grega grega at britva.eu.org
Fri Nov 9 16:46:02 CET 2001

em... saj ni, da bi bilo kaj narobe z diskom ali kaj...

stvar je takale: racunalnik je server in ko od casa do casa zmanjka
elektrike (bo treba pocasi UPS kupit) mi vcasih pri ponovnem zagonu fsck
javi napako in sistem se ne zazene, kar je zelo neugodno, ce me slucajno ni
doma.

ok... hvala vsem za odgovore!

Grega