[LUGOS] mysql in fsck vprasanje

Metod Kozelj metod.kozelj at rzs-hm.si
Fri Nov 9 13:58:08 CET 2001

Howdy!

On Fri, 9 Nov 2001, Grega wrote:

> 1. kako lahko izklopim preverjanje diska (particij) pri zagonu sistema (rh
> 7.1) - ce najde sistem kaksno napako pohlevno caka, da pridem in odpravim
> napake s fsck-jem, kar mi gre zelo na zivce :)

V datoteki /etc/rc.d/rc.sysinit poisces vrstico, ki izgleda nekako takole:

   initlog -c "fsck -T -a $fsckoptions /"

(morda nastopa vec kot enkrat) in jo zakomentiras.

*POZOR*: po takem posegu se bomo vsi skupaj cudili, ce ti bo vse skupaj
zgledno delovalo.

Napake v datotecnem sistemu namrec kazejo na kaksno pomembno napako, kot
je npr. okvarjen disk ali kaj drugega (morda tudi okvarjen
administrator?), posledica pa je korumpiran datotecni sistem. Torej je
najprej potrebno poiskati in odpraviti napako.

Peace!
  Mkx