[LUGOS] Samba ...

Andrej Mršek andrej.mrsek at amis.net
Wed Nov 7 12:41:08 CET 2001

Zdravo !

Na tem shareu se poigraš z naslednjimi konfiguracijskimi parametri:

force user
force group
create mask
directory mask
valid users
invalid users
admin users

podrobnejše opise najdeš v man smb.conf. Kombiniraj s pravicami in lastništvom
unix direktorijev, ki so dani v skupno rabo preko sambe (pazi na začetne
nastavitve pravic in lastništva na deljenih virih !!!).
Določene userje lahko daš tudi v grupe in potem na tem nivoju deliš pravice.
Recimo da se zadeve lotiš takole:

Userja lektor, daj v grupo lektor, na deljenem viru reči naslednje:
[deljena mapa]
force group = lektor
create mask = 0775

Seveda moraš zdaj vsem obstoječim datotekam spremeniti grupo v lektor in potem
še pravice za grupo na rwx. Zdaj bodo uporabniki v grupi lektor lahko tudi
pisali v te datoteke, drugi uporabniki pa bodo lahko datoteke le brali.

Lep pozdrav, Andrej